close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חברת ניהול בניין משותף

מערכת שורשטו אלול, תשפא23/08/2021

העסקת חברת ניהול בניין משותף טומנת בחובה יתרונות רבים...

תגיות:
צילום: freepik
ועד הבית הפך לנטל בשנים האחרונות בקרב אנשים רבים. ביותר ויותר בניינים משותפים אין דיירים שמוכנים לקחת על עצמם את תפקיד
ועד הבית. במקרים כאלה, ניתן להעסיק חברת ניהול בניין משותף. חברת ניהול בניין משותף היא חברה המנהלת עבורכם את ועד הבית. איך זה עובד? על כך במאמר הבא.

חברת ניהול בניין משותף- על מה אחראית?
חברת ועד בית מחירים מגוונים תלוי בחברה ניהול בניין משותף למעשה מנהלת עבורכם את ועד הבית. על אילו תפקידים היא אחראית?

ניהול כספי- אחד התפקידים של ועד הבית הוא גביית כספים מדיירי הבניין. חברת ניהול בניין משותף תעשה זאת עבורכם. היא תגבה את התשלומים הנדרשים, תפקיד את הכסף בחשבון בנק המיועד במיוחד לצרכי הבניין ותדאג להוצאת דוחות שנתיים. במקרה שיש תקלה בבניין ונדרש לשלם עבור תיקונה, חברת הניהול תדאג לכך ותנהל את הכסף באופן הנכון ביותר.
תחזוקה שוטפת- חברת ניהול בניין משותף דואגת לתחזוקה השוטפת של מערכות הבניין השונות ביניהן הלובי, המעלית, חדר המדרגות, הגינה, לחניון ולבריכה בבניינים בהם יש כאלה וכל חלק משותף אחר. חברת הניהול תדאג לטיפוח הבניין ולניקיון של אזורי המחייה המשותפים. כמו כן, בבניינים המשותפים יש מערכות רבות כמו משאבות מים או מערכת כיבוי אש, הדורשות תחזוקה שוטפת לתפקוד ראוי. בנוסף, חברות ניהול בניין משותף דואגות לטיפולים ותיקונים דחופים במקרה של תקלות בבניין. 

חברת ניהול בניין משותף- מה היתרונות?
העסקת חברת ניהול בניין משותף טומנת בחובה יתרונות רבים-
מקצועיות וניסיון- חברות ניהול בניינים משותפים הן בעלות ניסיון במגוון נושאים. הן מכירות את מערכות הבניין השונות ומכירות את התקלות השונות ואת דרכי הטיפול בהן. כמו כן, חברות אלה מעסיקות אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים שיודעים לטפל ולתת מענה למגוון הבעיות הצצות בבניין.

חסכון בזמן- כפי שהזכרנו קודם, תפקיד ועד הבית הפך לנטל בשנים האחרונות ויש לכך סיבה- הוא תפקיד תובעני מאוד. תפקיד ועד הבית מצריך תשומת לב רבה לפרטים שונים והתעסקות בלתי פוסקת. כיום רוב האנשים עובדים שעות רבות ואין להם את הזמן להשקיע בתפקיד זה. כאשר מעסיקים חברת ניהול בניין משותף ניתן להנות מבניין מטופח ומסודר ללא השקעת זמן נוסף בכך. כמובן שחברת ניהול תעבוד גם בשעות היום.

מענה מהיר- חברת ניהול בניין משותף מעסיקה אנשי מקצוע רבים במגוון תחומים. כאשר צצה בעיה בתחום מסוים, חברת הניהול מסוגלת להעניק לכם מענה מהיר ופתרון עבור אותה הבעיה.

גוף חיצוניאחזקת מבנים מחירים שונים כנמו חברת ניהול בניין משותף מתפקדת כקבלן משנה, כלומר, היא מתנהלת כגוף חיצוני לבניין. זהו יתרון משמעותי שכן, במקרים רבים צצות בעיות בין דיירי הבניין המשותף. כאשר יש גוף חיצוני הוא לא מתערבב בדברים הללו. חברה הניהול גובה את התשלומים, היא יכולה להעיר לדייר שמאחר בתשלום, מלכלך את החללים המשותפים בבניין ללא חשש מסכסוך שכנים לא נעים. כמו כן, חברת ניהול בניין משותף יכולה לגשר במקרה של סכסוך שכנים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה